دیسکوگرافی والا موزیک
 مجموعه BACH 333 نسخه جدید آثار کامل باخ
مجموعه موسیقی کلاسیک BTHVN 2020 – نسخه جدیدی از کامل ترین آثار لودویگ فان بتهوون
 مجموعه بسیار ارزشمند Deutsche Grammophon The Essentials
 پانصد آلبوم برتر تمام دوران از نگاه مجله رولینگ استون
فول آلبوم گروه وام! (Wham)
مختص کاربر ویژه 1395/11/13

وام! (!Wham، به معنی برخورد شدید)، یک گروه موسیقی انگلیسی بود که توسط جرج مایکل و اندرو ریجلی در اوایل دهۀ هشتاد میلادی تشکیل شد. این گروه، به دلیل تشابه اسمی با گروهی به همین نام در ایالات متحده، برای مدت کوتاهی در این کشور به نام وام! یو کی (Wham! UK) مشهور بود. وام! از سال ۱۹۸۲ تا ۱۹۸۶، در مجموع در سراسر جهان، حدود ۲۵ میلیون نسخه به فروش رساند.

خوانندگان گروه، از دوستان دوران دبیرستان بودند که در ابتدا در یک گروه آماتور به نام اگزکیتیو (Executive) می‌خواندند؛ ولی مدّتی بعد از گروه جدا شدند و وام! را تشکیل دادند. در این گروه، مایکل نقش اصلی را به عنوان آهنگساز، تهیه کننده، خواننده و گاهی نوازنده بر عهده داشت.

وام! در سال ۱۹۸۶ و پس از پنج سال فعالیت، به کار خود پایان داد. دلیل انحلال گروه، اختلاف نظر مایکل و ریجلی در مورد نحوۀ ساخت آهنگ‌ها بود. مایکل بر خلاف ریجلی مایل به ساخت آهنگ‌های پیچیده‌تری بود که از حال و هوای نوجوانی فاصله داشته باشند. آن دو در بهار ۱۹۸۶ انحلال گروه را اعلام کردند. به این مناسبت یک آلبوم خداحافظی تحت عنوان آخرین (The final) منتشر کردند که بسیار مورد استقبال قرار گرفت. این آلبوم شامل آهنگی به نام حاشیۀ بهشت (The edge of heaven) بود که در ژوئن ۱۹۸۶ در صدر پرمخاطب‌ترین آهنگ‌های ماه قرار گرفت.

لینک‌های دانلود فول آلبوم

در صورتی که برای ادامه دادن دانلود های نیمه تمام مشکل دارید، لینک جدید دانلود آن فایل را مجددا از سایت کپی کرده و در فیلد آدرس در IDM جایگزین نمایید.
قبل از دانلود حتما فیلتر شکن خود را غیر فعال کنید!!!
نظرات کاربران
ما منتظر نظرات شما هستیم
این بخش صرفا برای بیان نظر شما در مورد مطالب سایت می باشد.
از ایجاد هرگونه بحث های سیاسی و مذهبی بپرهیزید. از توهین به دیگر کاربران و تبلیغ وب سایت های دیگر خودداری کنید.
برای ارسال نظر، لطفا ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.
دیدگاه‌های این نوشته
  1. سلام خسته نباشید ممنون که کارای گروهWhamگذاشتید

  2. لطفاً فول آلبوم مدونا رو هم بزارید

والا موزیک در شبکه های اجتماعی
@vmusicir@v_music
  1. ممنونم.از کارهای شاخص او به عنوان آهنگساز سینما، موسیقی فیلم کاروانها است که درایران ازجمله با برخی بازیگران ایرانی فیلمبرداری…

پربازدیدترین
  1. ممنونم.از کارهای شاخص او به عنوان آهنگساز سینما، موسیقی فیلم کاروانها است که درایران ازجمله با برخی بازیگران ایرانی فیلمبرداری…