
دیدگاهها و نظرات شما درباره این آلبوم
خداییش خیلی دوستون دارم - قدردان تمام دریچه هایی ام که
تو تمام ژانرها جلوی چشم و گوش تک تک مخاطبینتون باز می کنید
بس که هرروز تا بی نهایت جهان موسیقی رو "مَرز نوردی" می کنید...
دوس دارم هرروز به یه نحوی بهتون بگم خسته نباشید بچه ها
قیمت نمیشه گذاشت رو زحمتای شما - همیشه فوق العاده ترین باشید.