
دیدگاهها و نظرات شما درباره این آلبوم
سلام
مجموعه نفیس و ارزشمند دیگری از ایشتوان کرتژ.این بار سراغ سمفونی های شوبرت دوست داشتنی می رود و آثارش را با دقت و ظرافت هرچه تمام اجرا می کند.پدر عزیز بنده نوار کاستی داشت که سمفونی 1 و 2 شوبرت به رهبری ایشتوان کرتژ بود و حال که می بینم به تمامی سمفونی هایش دسترسی دارم از خوشحالی نمی دانم چه بگویم.
ممنون ممنون ممنونم از تو والا موزیک عزیز.