
دیدگاهها و نظرات شما درباره این آلبوم
درود بر کادر محترم سایت نفیس والا موزیک
هزاران هزار بار تشکر از زحمات همیشگی تان
خانم کوندوناسیس در این آلبوم مهارت نوازندگی خود را تمام و کمال نشان می دهد با اجرا و تنظیم قطعاتی از راول - دبوسی و سالزدو.مثلا در اجرای اولین آهنگ آلبوم (مقدمه و الگروی راول) پاساژها را به راحتی و با دقت تمام که نیاز به تغییر پدال دارند اجرا می کند یا در اجرای چهارمین قطعه از سالزدو که یکی از مهم ترین آثار نوشته شده برای هارپ است چیزی را از قلم نمی اندازد چه در بحث تکنیک - بیان و انسجام و ساختار نوازندگی.
واقعا دور از ذهن است که اثری همچون این آلبوم در تنظیم و اجرای قطعات توسط هارپ پدید آید و بتواند بر آن برتری کند.در حقیقت با شنیدن این آلبوم شما به مهم ترین و بهترین اثر کوندوناسیس گوش فرا خواهید داد.
امیدوارم که لذت ببرید.