
دیدگاهها و نظرات شما درباره این آلبوم
حال کردم واقعا! ممنونم.
تو اکثر اجراهای کنسرتو ویولن های پاگانینی، صدای ویولن خیلی واضح و شفاف نیست؛ انگار از ته چاه درمیاد، اما این سری مستثناست!
خود آکاردو هم که اینکاره ست؛ حسابی پخته و باتجربه.
آهنگساز ایتالیایی، تکنواز و رهبر ارکستر ایتالیایی، ارکستر ایتالیایی، ویولنیست های ارکستر هم به احتمال زیاد شاگردای خود آکاردو بودن،
پس فکر کنم بشه ادعا کرد این بهترین سری اجرای کامل کنسرتوهای ویولن پاگانینیه.
گوش بدید متوجه میشید...