سلام و ارادت تبریک میگم به این ابتکار و سلیقه فوق العاده شما در گردآوری این مجموعه عظیم من یکی از تین ایجرهای قبل از انقلاب هستم که علاقه عجیبی به موزیکهای پاپ و راک داشته و دارم به همین جهت قبل از انقلاب پاتوق ما جهت تهیه نوار ( استریو سانی چهارراه پهلوی و برای خرید صفحه هم صفحه فروشی بتهون خیابان بزرگمهر ) بوده خدا را شکر شما توانسته اید این کمبود را برایم جبران نمایید انشاالله همواره در این راه موفق و موید باشید سلامتی و سعادتتانرا اآرزومندم .