
دیدگاهها و نظرات شما درباره این آلبوم
سلام و درود . اگر امکانش بود مجموعه ی وارنرش را هم قرار بدین.
https://www.amazon.com/Riccardo-Muti-Complete-Symphonic-Recordings/dp/B08WPG53XD
درود خدای بر شما
مجموعه نفیسی است که مروری مفید بر تاریخ موسیقی ایتالیا از دوره رمانتیک می کند و شگفت تر از آن این است که یک رهبر و ارکستر ایتالیایی آثار را اجرا کرده اند که باعث دلنشینی این اجرا شده است.صدابرداری عالی ای ندارد ولی ضعیف هم نیست.صدابرداری معمولی ای از آن شده است.اصولا اجراهای ریکاردو موتی از صدابرداری های حرفه ای و خوب برخوردار نیستند که این واقعا جای سوال است که یک رهبر ارکستر معروف و بلندپایه ایتالیایی که تمامی ارکسترهای جهان وی را می شناسند چرا چنین عیب بزرگی را حل نمی کند؟
در کل از والاموزیک دلها صمیمانه سپاسگزارم و خیلی دنبال این آلبوم بودم که شما آن را فراهم نمودید.پاینده باشید.