
دیدگاهها و نظرات شما درباره این آلبوم
با سلام خدمت والا موزیک عزیز
اجرای قشنگ و ارزشمندی است از رهبر بزرگ آمریکایی لئونارد برنشتاین
حتما پیشنهاد می کنم به این اجرا گوش بسپارید چون هم اجرای تمیز و بانشاطی هستش هم اینکه ضبط خوبی ازش شده.
ممنون از شما که این آلبوم رو گذاشتید.