
دیدگاهها و نظرات شما درباره این آلبوم
با سلام و هزاران درود بر والای موزیک
از صمیم قلب بسیار بسیار بابت گذاشتن این آلبوم زیبا سپاسگزارم.برنشتاین از قرار معلوم دو اجرا از سمفونی های 1 و 7 کرده که به طور معمول در مجموعه ها اجرایی از سمفونی های 2 و 7 در قالب یک آلبوم قرار می گیره که تو اون اجرا سمفونی 7 رو به ظرافت و طراوت این اجرا ضبط نکرده است و مقداری آرام اجرا کرده که از حس و هیجان اثر کاسته اما این مجموعه کمتر شنیده شده که به دوستان پیشنهاد می کنم حتما به آن گوش بسپارند.سمفونی 1 از نظر اجرا و تکنیک ضبط و پالایش مطلوب و ارزشمند شمرده میشه.سمفونی 7 هم اجراش مطلوب و دلنشینه ولی دوستانی که به دنبال اجرای مرجع و نفیسی هستند می تونن اجرای کارلوس کلایبر رو با ارکستر فیلارمونیک وین بشنوند که از لیبل دویچه گرامافون می تونن دریافت کنید.والا موزیک که به مخاطبینش اهمیت میده و تنوع بسیار در موسیقی گذاشته این اجرا رو در سایتش داره.
باز هم تشکر می کنم که این آلبوم رو گذاشتید.