دیدگاهها و نظرات شما درباره این آلبوم
عرض ادب خدمت کادر گرامی والا موزیک
دو اجرا نفیس و زیبا از دو اثر بسیار زیبا و ارزشمند که ساخته دو آهنگساز کبیر و آلمانی است.تکنیک ضبط در این آلبوم خوب انجام شده و از نکات مثبت این آلبوم می تواند باشد.من دو اجرای زیبا از دوبل کنسرتو شگفت انگیز برامس شنیدم که واقعا روح من را سرمست کرد و می تواند آنها را مرجعی برای شنیدن این اثر در نظر بگیرم:
یکی اجرای برونو والتر به همراهی زینو فرانچسکاتی و پیر فورنیر است که از هر نظر یک اجرای تاریخی و پر از محبت و حاکی از اشتیاق و شور سه بزرگ مرد در درک اثر است.احساس در این اجرا در هیچ لحظه ای کاسته نمی شود و واقعا شما را به آسمان ها می برد که خوشبختانه والا موزیک این آلبوم را دارد و می توانید با مراجعه به فول آلبوم زینو فرانچسکاتی آن را دانلود و از شنیدنش لذت ببرید.
دیگری هم اجرا این آلبوم از دوبل کنسرتو است که از نظر احساس و لطافت به پای اجرای اول نمی رسد ولی ویژگی های مثبتی دارد که نمی توان از آن چشم پوشی کرد و در لحظاتی واقعا این اجرا بسی دلنشین می نماید.
بسیار بسیار سپاسگزارم بابت گذاشتن این آلبوم نفیس و بس زیبا.