
دیدگاهها و نظرات شما درباره این آلبوم
به به به به والاموزیک با دل ما چه می کند.
دیگر درباره اجراهای اورماندی نمی شود سخنی گفت زیرا که استادی او در زیر اجراهایش نهفته است و با این اجراهایش از سمفونی 1 و 5 خودش را در دل تاریخ موسیقی بیشتر تثبیت می کند.هم اجرا نفیس است و هم صدابرداری اش خوب است و این نسخه هم نسخه پالایش شده است که امیدوارم دوستان از شنیدن آن لذت ببرند.خیلی ممنون والاموزیک دلها.