دیسکوگرافی والا موزیک
 مجموعه BACH 333 نسخه جدید آثار کامل باخ
مجموعه موسیقی کلاسیک BTHVN 2020 – نسخه جدیدی از کامل ترین آثار لودویگ فان بتهوون
 مجموعه بسیار ارزشمند Deutsche Grammophon The Essentials
 پانصد آلبوم برتر تمام دوران از نگاه مجله رولینگ استون
فول آلبوم جیسون گریوز (Jason Graves)
مختص کاربر ویژه 1402/02/08

جیسون گریوز (Jason Graves) یکی از موسیقی‌دانان برجسته و سرشناس صنعت بازی‌های ویدیویی است. وی به دلیل آهنگسازی موسیقی‌های بازی‌های معروفی مانند Tomb Raider، Dead Space، Far Cry Primal و Until Dawn به شهرت رسیده است.

گریوز در شهر کانکورد، کالیفرنیا متولد شد. او ابتدا به عنوان پیانیست کلاسیک و چهارده سالگی به آواز خوانی مشغول شد. بعد از دانشگاه، وی به صورت حرفه‌ای به ساخت موسیقی می پرداخت.

در دهه ۱۹۹۰، گریوز به عنوان موسیقی‌دان استودیویی شروع به کار کرد و در آن زمینه، موسیقی برای بازی‌هایی مانند King Arthur’s World و War of the Worlds ساخت. او بیشتر برای آهنگسازی موسیقی برای بازی‌هایی همچون Tomb Raider: Legend و Tomb Raider: Anniversary شناخته شد.

در سال ۲۰۰۸، گریوز به دلیل موسیقی‌هایی که برای بازی‌های Dead Space و Dead Space 2 ساخت، شهرت جهانی پیدا کرد. این موسیقی‌ها به دلیل فضای تاریک و ترسناکشان، توانستند نظر مخاطبان را به خود جلب کنند. در طول دهه‌های بعدی، گریوز به ساخت موسیقی‌هایی برای بازی‌هایی همچون Far Cry Primal، The Order: 1886، Moss و Until Dawn پرداخت.

گریوز برنده جوایز بسیاری برای کارهایش در دنیای بازی‌های ویدیویی شده است، از جمله چندین جایزه BAFTA و جایزه ASCAP. وی همچنین برای آهنگسازی موسیقی مراسم اهدای جوایز ویدیویی بازی هم شرکت کرده است.

فول آلبوم جیسون گریوز (Jason Graves) دانلود جدیدترین و کامل ترین آلبوم ها و آهنگ های جیسون گریوز (Jason Graves)

آلبوم جدید اضافه شد. (1402/07/27)

  • 2023 – Call of Duty Modern Warfare II Warzone (Official Game Soundtrack)

لینک‌های دانلود فول آلبوم

در صورتی که برای ادامه دادن دانلود های نیمه تمام مشکل دارید، لینک جدید دانلود آن فایل را مجددا از سایت کپی کرده و در فیلد آدرس در IDM جایگزین نمایید.
قبل از دانلود حتما فیلتر شکن خود را غیر فعال کنید!!!
نظرات کاربران
ما منتظر نظرات شما هستیم
این بخش صرفا برای بیان نظر شما در مورد مطالب سایت می باشد.
از ایجاد هرگونه بحث های سیاسی و مذهبی بپرهیزید. از توهین به دیگر کاربران و تبلیغ وب سایت های دیگر خودداری کنید.
برای ارسال نظر، لطفا ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.
والا موزیک در شبکه های اجتماعی
@vmusicir@v_music
  1. ممنونم.از کارهای شاخص او به عنوان آهنگساز سینما، موسیقی فیلم کاروانها است که درایران ازجمله با برخی بازیگران ایرانی فیلمبرداری…

پربازدیدترین
  1. ممنونم.از کارهای شاخص او به عنوان آهنگساز سینما، موسیقی فیلم کاروانها است که درایران ازجمله با برخی بازیگران ایرانی فیلمبرداری…