دیسکوگرافی والا موزیک
 مجموعه BACH 333 نسخه جدید آثار کامل باخ
مجموعه موسیقی کلاسیک BTHVN 2020 – نسخه جدیدی از کامل ترین آثار لودویگ فان بتهوون
 مجموعه بسیار ارزشمند Deutsche Grammophon The Essentials
 پانصد آلبوم برتر تمام دوران از نگاه مجله رولینگ استون
فول آلبوم امراه (Emrah)
مختص کاربر ویژه 1399/02/28

دانلود فول آلبوم امراه

 Emrah Full Albums Download

امراه (Emrah) خواننده، بازیگر و ترانه سرای مشهور ترکیه ای است که در ۱ ژانویه سال ۱۹۷۱ میلادی برابر با ۱۱ دی ماه ۱۳۴۹ شمسی در دیار بکر به دنیا آمد.

او در سال ۱۹۷۱ در شهر ایرگانی، در استان دیاربکر به دنیا آمد. ۱۸ ماه پس از تولدش پدرش را از دست داد. صدای او زمانی‌که در مدرسه موسیقی مشغول تحصیل بود توسط استادش کشف شد و در همان زمان اولین آلبوم آماتوری خود را وارد بازار کرد به‌طوری‌که پس از پایان دوره متوسطه ۴ آلبوم را به‌طور آماتور اجرا کرد که توانست نظر خیلی‌ها رو بخودش جلب کند. امراه زمانی‌که فقط ۱۳ سال داشت اولین آلبوم حرفه‌ای خود را در دیار بکر خواند. و در همان سال‌ها به خاطر موفقیت و محبوبیتش در بین مردم لقب امراه کوچک را گرفت. امراه به خاطر اینکه کار خوانندگی را از کوچکی شروع کرده‌است تاکنون آلبوم‌های فراوانی وارد بازار کرده‌است و با اینکه سن زیادی ندارد اما جزء باسابقه‌ترین خواننده‌های ترکیه به حساب می‌آید.

امراه هر زمان که کنسرتی اجرا می‌کند استادیوم پر از تماشاچی می‌شود که از این لحاظ در بین خوانندگان ترکیه رکورد دار است به‌طوری‌که در سال ۱۹۹۴ برای اولین بار یک خواننده در ترکیه توانست یک استادیوم پنجاه هزار نفری را پر کند. امراه در ایران نیز طرفدارن زیادی دارد. او سال ۲۰۰۵ میلادی یک ترانه فارسی به نام بی تو هرگز با شهیاد خواننده ایرانی اجرا کرده‌است. امراه تا کنون۲۲ آلبوم ترانه و ۱۸ فیلم سینمایی و ۳ برنامه تلویزیون و ۴ فیلم سینمایی تلویزیون و ۸ سریال بازیگری خود را به تصویر کشیده است.

در سال ۲۰۱۳ کارگردانی و نویسندگی فیلم سینمایی (بهاری که نمی‌یاد) انجام داد. ۵ میلیون دلار سهام توییتر هم خرید امراه یکی از ثروتمندترین شخصیت‌های ترکیه است. آوردن ورزش به شیوه زندگی در یکی از اقامت لوکس‌ترین استانبول سالن ورزشی متعلق اوست. شعار به نمایندگی از سلامتی با نمونه «ورزش عشق است» بهترین تلاش خود را به نشان داد.

نظرات کاربران
ما منتظر نظرات شما هستیم
این بخش صرفا برای بیان نظر شما در مورد مطالب سایت می باشد.
از ایجاد هرگونه بحث های سیاسی و مذهبی بپرهیزید. از توهین به دیگر کاربران و تبلیغ وب سایت های دیگر خودداری کنید.
برای ارسال نظر، لطفا ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.
دیدگاه‌های این نوشته
  1. سلام. هم به والاموزیک وهم به مدیر محترمش. .بابت همه یه زحمات وتلاشهای خالصانه ومحبت هاتون بی نهایت تشکر و قدر دانی میکنم.اقای مدیر من شما را نمیشناسم ولی هر کی هستی ماشالا. ماشالا کارت خیلی درسته. وبرات سلامتی و بهترینهارا ارزو دارم. والله این جور فول البوم گذاشتنو تو ترکیه هم بری بهت نمیدن. ولی شما به در خواست کاربراتون احترام .و بی منت برای ما میزارید.کیف کردم بخاطر اینکه امراه را گذاشتید ولی بیشتر از این خوشحالم که بخش ارشیوه ترکی سایت داره غوغا میکنه.واقعا خسته نباشید دارید. دمتان گرم.

  2. ایول والاموزیک غوغا کردید در ژانر Turkish
    دیگه نوبتی هم باشه نوبت ” Zeki Müren ” است :))))))

  3. جقدر لذت بردم ار این فول آرشیو

    لطفا Ismail YK هم قرار دهید

  4. ممنون از سایت خوبتون.. اگه لطف کنید آلبوم best of emrah رو اصلاح کنید چون یه جاهاییش توی آهنگا ایراد داره و صدای خالی پخش میشه. مثلا آهنگ yarali

  5. سلام و سپاس فراوان بابت سایت خوبتون و این آرشیو باارزش.
    هم کامل بود و هم خیلی باسلیقه دسته‌بندی شده بود.
    پیروز باشید.

  6. درود
    امراه، هنرمندی پیشکسوت و پرکار اما …!
    اما از میان آثار پرشمار وی، به سختی می‌توان آلبومی با ۱۴ تراک قابل قبول را بیرون کشید!
    برای نمونه در آلبوم نارین‌یارین ۱۹۹۶ وی، تنها آهنگی که ارزش شنیدن و تکرار دارد تراک ۹ آلبوم به نام “اولدورن سودا”ست، البته با کمی ارفاق و چشم‌پوشی از برخی موارد شاید بتوان یک یا دو تراک دیگر از این آلبوم را برگزید.

    (این دیدگاهی شخصی و بر پایه سلیقه است.)

    سپاس

  7. Tek kelimeyle mükemmel💫💫💫.

  8. ممنون بابت اهنگها امرا -کاش دقیق مینوشتید که امراه (Emrah) خواننده، بازیگر و ترانه سرای کوردمشهور ترکیه ای است که در ۱ ژانویه سال ۱۹۷۱ میلادی برابر با ۱۱ دی ماه ۱۳۴۹ شمسی در دیار بکر (کوردستان ترکیه )به دنیا آمد.

والا موزیک در شبکه های اجتماعی
@vmusicir@v_music
پربازدیدترین