دیسکوگرافی والا موزیک
 مجموعه BACH 333 نسخه جدید آثار کامل باخ
مجموعه موسیقی کلاسیک BTHVN 2020 – نسخه جدیدی از کامل ترین آثار لودویگ فان بتهوون
 مجموعه بسیار ارزشمند Deutsche Grammophon The Essentials
 پانصد آلبوم برتر تمام دوران از نگاه مجله رولینگ استون
فول آلبوم گروه بلو (Blue)
مختص کاربر ویژه 1397/03/07

بلو (Blue) یک گروه موسیقی پاپ انگلیسی است که در سال ۲۰۰۱ تشکیل شد. اعضای گروه شامل لی آرین، دانیل کوین، آنتونی کوستا و دانیل جونز هستند.

آغاز کار بلو به عنوان یک گروه خواننده در کلوپ‌های شبانه شهر لندن بود و بعد از مدتی آن‌ها توانستند با شرکت در مسابقات استعداد یابی موسیقی به نام “The Big Blue” شهرت کسب کنند. سپس در سال ۲۰۰۲، آلبوم اول گروه با نام “All Rise” منتشر شد که با استقبال بسیار خوبی از مخاطبان همراه بود و به عنوان یکی از آلبوم‌های پرفروش در انگلستان در سال ۲۰۰۲ شناخته شد. در سال‌های بعدی، بلو با انتشار آلبوم‌هایی همچون “One Love” و “Guilty” به شهرت و موفقیت بیشتری دست یافتند و تعداد طرفدارانشان در سراسر جهان افزایش یافت. آهنگ‌های بلو اغلب شامل ترکیبی از ریتم‌های پاپ و R&B هستند و با صدای قوی و دلنشین خوانندگان گروه همواره توانسته‌اند مخاطبان خود را جذب کنند.

گروه بلو در طول دوره فعالیت خود، موفق به کسب چندین جایزه و اعتبار در صنعت موسیقی شده‌اند. به عنوان مثال، آن‌ها در سال ۲۰۰۳ برای آهنگ “Sorry Seems to Be the Hardest Word” با همکاری التون جان به جایزه بریت‌آوارد در دسته بهترین همکاری رسید و در سال ۲۰۰۵ جایزه MTV اروپا را دریافت کردند. گروه بلو در سال 2009 به دلیل تفکرات و اختلافات شخصی، تصمیم به تعلیق فعالیت گرفتند. در سال 2011 با بازگشت به صحنه‌ی موسیقی، آلبوم جدیدی با نام “Surrender” را منتشر کردند. اما در سال 2013، لی آرین از گروه جدا شد و بعد از آن بلو به صورت سه نفره ادامه داد. گروه بعد از این حادثه، در سال 2015 آلبوم جدیدی با نام “Colours” را منتشر کردند. این آلبوم شامل ۱۳ ترک اصلی بود و در آن ترک‌هایی با سبک‌های مختلف مانند پاپ، R&B و الکترونیک به کار گرفته شده بود. در همان سال، بلو به جشنواره‌های مختلفی از جمله مسابقه یوروویژن نیز دعوت شد.

اعضای گروه بلو در سال‌های اخیر نیز به صورت فردی در حوزه‌های مختلف موسیقی فعالیت می‌کنند. به عنوان مثال، آنتونی کوستا به عنوان بازیگر در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی حضور دارد و دانیل جونز به عنوان دی‌جی فعالیت می‌کند.

 

دانلود جدیدترین و کامل ترین آلبوم ها و آهنگ های گروه بلو (Blue)

به صورت کامل بروزرسانی شد. (1402.01.21)

لینک‌های دانلود فول آلبوم

در صورتی که برای ادامه دادن دانلود های نیمه تمام مشکل دارید، لینک جدید دانلود آن فایل را مجددا از سایت کپی کرده و در فیلد آدرس در IDM جایگزین نمایید.
قبل از دانلود حتما فیلتر شکن خود را غیر فعال کنید!!!
نظرات کاربران
ما منتظر نظرات شما هستیم
این بخش صرفا برای بیان نظر شما در مورد مطالب سایت می باشد.
از ایجاد هرگونه بحث های سیاسی و مذهبی بپرهیزید. از توهین به دیگر کاربران و تبلیغ وب سایت های دیگر خودداری کنید.
برای ارسال نظر، لطفا ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.
دیدگاه‌های این نوشته
  1. سپاس بابت آلبومهای این گروه

  2. ممنون. گروه بسیار عالی هستن

والا موزیک در شبکه های اجتماعی
@vmusicir@v_music
پربازدیدترین